آشنایی با دریچه کولر آبی برقی

کولر های آبی مسئول ایجاد برودت و هوای سرد هستند. اما این کافی نیست. داشتن یک هوای خنک که در سرتاسر فضای ساختمان بطور متعادل و یکنواخت تقسیم شده است بسیار مطبوع و دلچسب است. دریچه های کولر آبی مقسم هوای سرد هستند. تنظیم هوا با استفاده از پره های کولر آبی انجام میشود. دریچه کولر آبی برقی نسل جدید درپوش های کولر است که کار را بسیار راحت کرده است. این دریچه ها در ابعاد و اندازه های گوناگون در اشکال مستطیل و مربع طراحی، تولید و عرضه میشود. در مقاله امروز مهام مارکت با این محصول بیشتر آشنا میشویم. با ما همراه باشید.

 

دریچه کولر آبی هوشمند چیست؟

دریچه کولر ریموت دار این امکان را مهیا میسازد تا بدون نیاز به نزدیک شدن به کولر جهت جریان ورودی هوا را تنظیم کنید. این دریچه ها برای انواع کولر های آبی و سیستم های خنک کننده سیستم تهویه مطبوع مانند داکت اسپیلت و چیلر قابلیت نصب، راه اندازی و کارکرد دارند. استفاده از دریچه کولر ریموت دار و انجام تنظیمات آن با کنترل از راه دور توصیه می شود زیرا تنظیم پره های دریچه کولر به صورت دستی مشکل بوده و به سختی انجام می شود. این دریچه ها با متریال های متنوعی از جمله آلومینیوم، آهن و فلز ساخته میشوند. در بین همه ی متریال ها پلیمر abs بهترین کارایی را به دلیل ماهیت ساختاری خود دارد. دریچه های کولر آبی هوشمند پلیمری بسیار سبک هستند و بنابراین نصب راحتی دارند. به علاوه دریچه های پلیمری ظاهری بسیار زیبا و شیک دارند و رنگ سفید نسبتا براقی دارند.

دریچه کولر آبی برقی


پیشنهاد مطالعه: انتخاب دریچه کولر آبی کارآمد چه اهمیتی دارد؟


مزایای دریچه کولر آبی برقی

  1. قابلیت کنترل از راه دور دریچه با استفاده از ریموت کنترل که کاربری را بسیار آسان میکند
  2. تولید شده از پلیمر ABS، با کیفیت ترین پلیمر بازار
  3. پخش یکنواخت جریان هوای کولر و بالارفتن راندمان سرمایشی در کوتاه ترین زمان
  4. دارای درپوش زمستانه برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و هوای سرد به داخل ساختمان در فصول سرد سال
  5. طراحی چشم گیر و منحصر بفرد
  6. مجهز به موتورگیربکس قدرتمند
  7. کاهش مصرف انرژی

پیشنهاد مطالعه: معرفی دریچه کولر پلاستیکی پارادایس


چرا باید دریچه کولر آبی برقی بخرم؟

در درجه اول دریچه کولر آبی هوشمند جریان هوا را در ایده آل ترین حالت ممکن پخش میکند و همین امر موجب صرفه جویی در مصرف برق، آب و انرژی میشود. به علاوه در فصل سرما مشکل هدر رفت گرما از دریچه کولر به بیرون حل میشود. ثانیا، با مشکلات مربوط به نصب ورق های پپلاستیکی یا آلومینیومی برای پوشاندن دریچه کولر مواجه نمیشوید. این مشکل شامل عدم ثابت ماندن ورق بروی دریچه کولر، ایجاد سروصدا، زشت کردن فضای داخلی و … میباشد. 

کولرهای آبی با ایجاد رطوبت کارکرده و هوا را خنک میکند که میتواند باعث ایجاد بدن درد، رماتیسم و بیماری های دیگر شود. دریچه کولر آبی برقی با مدیریت جهت ورزش باد جریان هوا را بسمت محل مورد نظر به راحتی با استفاده از ریموت کنترل فراهم  می آورند. 

اگر قصد هوشمند سازی خانه خود را دارید یا در حال حاضر خانه هوشمند دارید حتما از دریچه کولر آبی برقی استفاده کنید. برخی از دریچه‌های هوشمند دارای قابلیت‌های هوشمندی هستند که بر اساس الگوریتم‌های هوش مصنوعی، تنظیمات بهینه را برای شما پیشنهاد می‌دهند و با توجه به عوامل مختلف مانند دما، رطوبت و …

 

قیمت دریچه کولر آبی ریموت دار

قیمت دریچه کولر آبی برقی معمولا بستگی به عواملی همچون برند،ابعاد، مدل و ویژگی ها و قابلیت های دریچه و متعلقات همراه آن دارد. نکته قابل توجه در مورد این محصولات گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد که معمولا شامل دریچه های کولر آبی ریموت دار میشود. بطور کلی دریچه هوشمند کولر آب یتجربه بی نظیری را برای شما رقم میزند.

پیشنهاد میکنیم اگر بدنبال خرید دریچه کولر بادوام، با کیفیت با طراحی زیبا و کارآمد و کاربری آسان هستید و یا اگر میخواهید کالای خریداری شما دارای ضمانت و گارانتی باشد دریچه کولر ریموت دار برنازی را خریداری کنید. از خرید چنس های بی کیفیت خارجی اجتناب کنید و از تولید کننده ایرانی حمایت کنید. برای مشاهده تمام دریچه های کولر آبی مهام مارکت بر روی لینک زیر کلیک کنید.


خرید دریچه کولر آبی


نصب دریچه کولر آبی هوشمند

تهیه و بررسی محصول: قبل از شروع نصب، مطمئن شوید که محصولی که خریداری کرده‌اید با همه قطعات و دستورالعمل‌های لازم توسط تولید کننده همراه است.

خاموش کردن کولر: ابتدا بطور کامل کولر خود را خاموش کنید و از برق خارج کنید.
جایگذاری دریچه هوشمند: دریچه هوشمند را به جای دریچه معمولی کولر خود نصب کنید. معمولاً این عملیات شامل باز کردن دریچه قبلی، جایگذاری دریچه هوشمند و سپس محکم کردن آن می‌شود.
اتصال به برق: در صورت نیاز، دریچه هوشمند را به منبع برق متصل کنید. برخی از دریچه‌های هوشمند با باتری‌های شارژی عمل می‌کنند که باید قبل از استفاده شارژ شوند.
اتصال به شبکه بی‌سیم: اگر دریچه هوشمند شما نیاز به اتصال به شبکه بی‌سیم دارد، دستگاه را طبق دستورالعمل تولید کننده به شبکه خود متصل کنید.
راه‌اندازی و تنظیمات: پس از نصب فیزیکی، دستگاه را روشن کنید و هر گونه تنظیمات اولیه مانند زمانبندی، اتصال به دستگاه‌های هوشمند دیگر و غیره را انجام دهید.
آزمایش عملکرد: پس از نصب کامل، دریچه هوشمند را آزمایش کنید تا اطمینان حاصل شود که به درستی کار می‌کند و با کولر شما سازگار است.
پیکربندی نرم‌افزار: اگر نیاز به نصب نرم‌افزار خاصی بر روی تلفن همراه یا دستگاه هوشمند دیگر دارید، این نرم‌افزار را نصب کرده و به دریچه هوشمند خود متصل شوید.

 

دریچه کولر آبی برقی

نتیجه گیری

نصب دریچه کولر در ایران که اغلب دارای مناطقی با آب و هوای گرم و خشک و شرجی است در فصل تابستان کاربرد زیادی دارد. دریچه کولر آبی هوشمند جدید ترین و پیشرفته ترین نسل از درپوش کانال کولر میباشد که مزیت های رقابتی زیادی نسب به مدلهای پیش از خود دارد. دریچه هوشمند کولر آبی دارای پره های قابل تنظیم جهت بالا بردن ظرفیت هوادهی میباشد. این پره ها قابلیت کنترل از راه دور با استفاده از نیروی برق را دارند. به عبارت دیگر بر خلاف دریچه های دیگر تنظیم پره های بصورت عمودی یا افقی در زاویه دلخواه بدون دخالت مستقیم دست و به آسانی از راه دور انجام میشود.

 

از کجا دریچه کولر آبی برقی بخرم؟

اگر دلتان میخواهد که دریچه کولر آبی هوشمند را از نمایندگی اصلی آن و با مناسبترین قیمت تهیه کنید به شما پیشنهاد میکنم حتماخرید خودتان را از فروشگاه اینترنتی مهام مارکت انجام دهید. زیرا علاوه بر تضمین قیمت و کیفیت می توانید هر سوالی که دارید را از کارشناسان این شرکت بپرسید و یک خرید مطمئن و عالی داشته باشید.  

برای خرید دریچه کولر آبی برقی به صورت حضوری و اینترنتی می توانید به فروشگاه مهام مارکت مرکز فروش دریچه کولر آبی هوشمند مراجعه نمایید. برای خرید حضوری دریچه کولر در دار در تهران می توانید به فروشگاه مهام مارکت مراجعه نمایید و برای خرید اینترنتی دریچه کولر درپوش دار می توانید به سایت مهام مارکت به آدرس www.mahammarket.com  مراجعه نماید.