انواع مدلهای شیر حساس به زلزله طنین همراه مشخصات فنی و عکس

بررسی کلی شیرحساس به زلزله طنین

شیر حساس به زلزله طنین هنگام وقوع زلزله تحت تاثیر لرزش زمین تا اندازه استاندارد قرار گرفته و به طور اتوماتیک جریان گاز در خط لوله را قطع کرده و از وقوع حوادث ناگوار ناشی از نشت گاز بعد از زلزله جلوگیری می کند. در حالت کلی این شیرها اصطلاحا  normaly open نامیده می شوند. پس از قطع گاز، شیر حساس به زلزله مکانیکال قادر به اتصال دوباره جریان گاز به صورت اتوماتیک نخواهد بود و پس از رفع خطر باید شیر قطع کن گاز حساس به زلزله به طور دستی توسط کارشناسان مجاز تنظیم شده تا اجازه عبور جریان گاز داده شود. با توجه به زلزله خیز بودن فلات ایران و استفاده از گاز طبیعی برای مصارف، خانگی صنعتی،اداری تمامی افراد جامعه به نوعی درگیر خطرات انتشار گاز طبیعی میباشند. لذا استفاده از شیر حساس به زلزله برای تمامی اقشار جامعه مهم و حیاتی میباشد.

شیر حساس به زلزله طنین شیر حساس به زلزله طنین


پیشنهاد مطالعه: شیر گاز حساس به زلزله الکترومکانیکی


 

 

 

 

شیر حساس به زلزله طنین شیر حساس به زلزله طنین شیر حساس به زلزله طنین شیر حساس به زلزله طنین


پیشنهاد مطالعه: انواع شیر حساس به زلزله از نظر عملکرد


 

شیر حساس به زلزله طنین شیر حساس به زلزله طنین شیر حساس به زلزله طنین

شیر حساس به زلزله طنین شیر حساس به زلزله طنین شیر حساس به زلزله طنین شیر حساس به زلزله طنین شیر حساس به زلزله طنین شیر حساس به زلزله طنین شیر حساس به زلزله طنین شیر حساس به زلزله طنین شیر حساس به زلزله طنین

شیر حساس به زلزله طنین

 

مهام مارکت عاملیت فروش شیرحساس به زلزله طنین

 

خرید شیر حساس به زلزله طنین از نمایندگی مهام مارکت

 

شرکت فنی مهندسی مهام صنعت اندیشه  نماینده برند شیر حساس به زلزله طنین در تهران میباشد. جهت خرید انواع شیر طنین ایران میتوانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید و یا جهت خرید حضوری مراجعه فرمایید.


خرید مشاهده اطلاعات فنی شیر حساس به زلزله طنین