مقایسه بهترین برند جت هیتر (مهام صنعت و نیرو تهویه البرز)

بهترین برند جت هیتر چیست؟ 

 

امروزه جت هیترها از جمله تجهیزات گرمایشی صنعتی پرکاربرد می باشند که در برندها و مدل‌های مختلفی طراحی شده و در بازار وجود دارند. کاربری همه جت هیترها یکسان بوده و ممکن است هر کدام مزایا و معایبی داشته باشند. آشنایی کامل با این جت هیترها به ما کمک می‌کند تا یک انتخاب درست و آگاهانه داشته باشیم. در این بخش از مقالات مهام مارکت قصد داریم به مقایسه بهترین برند جت هیتر یعنی برند مهام صنعت و نیرو تهویه البرز بپردازیم.

 

 

پیشنهاد مطالعه: قبل از خرید جت هیتر مرغداری چه نکاتی را باید بدانیم؟

 

 آیا استفاده از جت هیترها در مصارف صنعتی توصیه می‌شود ؟ 

ایجاد گرمایش برای محیط‌های صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در صورتی که در فصول سرد سال گرمای کافی برای این محیط‌ ها تامین نشود خسارات مالی فراوانی بر جای خواهد گذاشت.   محیط‌های صنعتی به علت اینکه فضای بسیار بزرگی دارند نیاز به یک وسیله گرمایشی پرقدرت و با ظرفیت حرارتی بالا دارند زیرا این وسیله گرمایشی باید بتواند هوای محیط را با سرعت بالایی گرم نماید از طرفی به علت بالا بودن ارتفاع سالن‌های صنعتی گرمای ایجاد شده به سمت سقف محیط حرکت کرده و هوای کف سالن سرد باقی می‌ماند به همین علت باید دقت شود که سیستم گرمایشی با قدرت بالایی انتخاب شود که بتواند محیط را به راحتی گرم نماید. از این رو آشنایی با بهترین برند جت هیتر بسیار ضروری است.

 

 

معرفی برند جت هیتر نیرو تهویه البرز

برند نیرو تهویه البرز یک برند ایرانی است که تولید کننده انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی  با فناوری‌های روز و استانداردهای معتبر می باشد.  این شرکت تولید کننده انواع جت هیتر  برای کاربری‌های مختلف ‌ می باشد.

 

معرفی برند جت هیتر مهام صنعت

برند مهام صنعت تولید کننده انواع تجهیزات  گرمایشی و  تهویه مطبوع با شیوه‌های نوین و با نشان استاندارد معتبر می‌باشد. جت هیتر مهام صنعت نیز متعلق به شرکت مهام صنعت و تولید کشور ایران است.

 

مقایسه بهترین برند جت هیتر : نیرو تهویه البرز و مهام صنعت

جت هیتر ها امروزه  یکی از تجهیزات مهم در صنعت تجهیزات گرمایشی می باشند. این تجهیزات در کاربری های مختلف مانند مرغداری ها، دامداری ها، سوله های صنعتی، پروژه های ساختمانی، گلخانه ها، کارخانه ها و کارگاه ها بسیار لازم و ضروری می باشند. جت هیتر که به آن بخاری یا هیتر موشکی نیز گفته می شود دستگاه گرم کننده محیط های صنعتی و یا تجاری می باشد. 

این وسیله گرمایشی صنعتی در انواع مختلف و با برندهای متفاوت در بازار تجهیزات گرمایشی وجود دارند که در این بخش قصد داریم به مقایسه بهترین برند جت هیتر یعنی دو برند بسیار خوب مهام صنعت و نیرو تهویه البرز بپردازیم.

 

جت هیتر

 

۱- نوع سوخت مصرفی

 جت هیترهای مهام صنعت با سوخت گاز طبیعی-NG کار می‌کنند. این سوخت همیشه در دسترس بوده و برای کارکرد جت هیترها بسیار مناسب می‌باشد.

 برخی مدل‌های جت هیتر نیرو تهویه البرز با سوخت گاز طبیعی کار کرده برخی گازوئیلی و بعضی از مدل‌های آن دوگانه سوز می‌باشند. از این رو برای مکان‌هایی که مجهز به سوخت گاز طبیعی نباشند ‌می توان از مدل‌های گازوئیل سوز استفاده نمود. به همین منظور شرکت نیرو تهویه البرز اقدام به طراحی و تولید جت هیتر گازوئیلی باکدار نموده است که گازوئیل مورد نیاز جت هیتر در این باک نگهداری می شود.  

 

۲- ظرفیت حرارتی جت هیتر

جت هیتر مهام صنعت با دو ظرفیت حرارتی  ۱۰۰ و ۱۵۰ کیلو کالری بر ساعت تولید می‌شوند و از این دو مدل به راحتی می توان برای محیط‌های صنعتی کوچک و بزرگ استفاده نمود.

ظرفیت حرارتی جت هیتر نیرو تهویه البرز از ۵۰ تا ۱۰۰ کیلو کالری بر ساعت ‌ ‌ می باشد که بر اساس نیاز حرارتی مورد نظر باید مدل مناسب را انتخاب نموداین مدل نیز برای محیط های صنعتی کوچک تا بزرگ مناسب می باشد.

 

۳- فضای قابل گرمایش

جت هیتر مهام صنعت قابلیت گرمایش فضا از ۲۰۰۰ تا۴۰۰۰ متر مکعب  را دارا می‌باشد. برای فضای مورد نظر باید مدل مناسب را انتخاب نمود. این جت هیترها برای محیط های صنعتی بزرگ طراحی شده اند و اگر برای یک محیط بسیار بزرگ صنعتی نیاز به یک جت هیتر داشته باشید باید این مدل جت هیترها را انتخاب نمایید.

جت هیتر نیرو تهویه البرز در مدل‌های مختلفی طراحی شده که قابلیت گرمایش فضا از۴۰۰ تا ۲۰۰۰ متر مکعب فضا را دارا می‌باشد از این رو برای محیط‌های صنعتی و نیمه صنعتی مناسب می باشند. این جت هیترها برخلاف جت هیتر مهام صنعت علاوه بر مدل های مناسب محیط های بزرگ، دارای مدل های کوچک برای محیط هایی که نیاز به گرمایش کمتری دارند نیز می باشند. 

 

۴- میزان هوادهی جت هیتر

جت هیتر مهام صنعت در دو مدل با میزان هوادهی ۷۷۰۰ و ۸۵۰۰ متر مکعب بر ساعت طراحی و تولید شده که جوابگوی محیط‌های بسیار بزرگ صنعتی می‌باشد و می‌تواند گرمای مورد نیاز آنها را تامین نماید.

جت هیترنیرو تهویه البرز در چندین مدل با میزان هوادهی از ۳۵۰۰، ۵۰۰۰ و ۷۰۰۰متر مکعب در ساعت طراحی شده‌اندکه علاوه بر محیط‌های بزرگ می‌توان از مدل‌ها با هوادهی کمتر برای محیط‌های صنعتی و کارگاهی کوچک استفاده نمود.

 

۵- تعداد موتورها

جت هیترهای مهام صنعت تک موتوره بوده و به گونه‌ای طراحی شده‌اندکه با یک موتورکار خود را انجام می‌دهد.

جت هیترهای نیرو تهویه البرز در بعضی از مدل‌ها مجهز به دو موتور می‌باشد که موتور دوم برای مکش هوای تازه از فضای بیرون به داخل محیط و در نتیجه ایجاد هوایی سالم کاربرد دارد بنابراین هوای احتراق تامین شده و در نتیجه از کاهش اکسیژن در محیط جلوگیری خواهد شد.

 

۶- ویژگی‌های برق مصرفی 

جت هیتر مهام صنعت دارای ولتاژ برق ورودی ۲۲۰ ولت بوده و تک فاز است. جریان برق مصرفی این هیترها از  2.8 تا 3.2 آمپر می باشد.

برق مصرفی جت هیتر نیرو تهویه البرز  تکفاز 220 ولت بوده و جریان برق مصرفی آنها از 1.5 تا  4.4 آمپر می باشد.

 

۷- وضعیت دودکش

جت هیتر مهام صنعت در دو مدل دودکش دار و بدون دودکش طراحی و تولید می‌شود. از قابلیت های این جت هیترهای دودکش دار به انتقال آلایندگی های ناشی از سوخت به خارج از محیط می توان اشاره نمود. 

جت هیترهای نیرو تهویه البرزدارای مدل‌های دودکش‌دار و بدون دودکش می‌باشند بنابراین برای محیط هایی که سالم بودن هوا در آنها اهمیت دارد و نباید گازهای سمی ناشی از سوخت های فسیلی در هوا وجود داشته باشد می‌توان از جت هیترهای مدل‌ دودکش دار استفاده نمود.  

 

۸- جنس بدنه جت هیتر  

جت هیتر مهام صنعت در دو مدل بدنه استیل و بدنه گالوانیزه با رنگ کوره ای الکترو استاتیک تولید می‌شود. همچنین جت هیتر بدنه گالوانیزه در چهار رنگ مشکی، زغالی، قرمز و زرد پرتقالی تولید می‌شود بنابراین می‌توان رنگ دلخواه خود را انتخاب نمود.

جت هیتر نیرو تهویه البرز تنها از جنس استیل طراحی و تولید می شود و تنوع رنگ و جنس ندارد.

 

 

پیشنهاد مطالعه: راهنمای انتخاب جت هیتر مناسب

 
 

۹- قیمت جت هیتر

جت هیتر نیرو تهویه البرز دارای تنوع مدل بیشتری نسبت به جت هیتر مهام صنعت می‌باشد اما جت هیتر مهام صنعت در مدل‌های مشابه دارای قیمت مناسبتری نسبت به جت هیتر نیرو تهویه البرز می‌باشد.

 

۱۰- گارانتی و خدمات پس از فروش

جت هیتر مهام صنعت دارای 12 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

کلیه جت هیترهای شرکت نیرو تهویه البرز در صورت نصب توسط سرویسکاران مجاز شرکت نیرو تهویه البرز دارای یکسال گارانتی و 10سال خدمات پس از فروش می باشند .
 

جت هیتر مهام صنعت بخرم یا جت هیتر نیرو تهویه البرز؟

با توجه به مقایسه انجام شده بین بهترین برند جت هیتر در بالا هر دو مدل جت هیتر دارای کاربری عالی هستند و خرید آنها به همه افرادی که نیاز به تجهیزات گرمایشی صنعتی دارند توصیه می شود.  

برای داشتن یک انتخاب درست و بی عیب و نقص لازم است به ویژگی های محیط مورد نظر دقت شود مثلا همانگونه که در موارد بالا اشاره شد جت هیتر مهام صنعت دارای دو مدل می باشد که هر دو برای محیط های یزرگ صنعتی کاربرد دارند بنابراین برای این محیط ها بهتر است از این جت هیتر ها استفاده نماییم اما جت هیتر نیرو تهویه علاوه بر مدل های نسبتا بزرگ، دارای مدل های کوچک نیز می باشد که برای محیط های تجاری و صنعتی کوچک قابل استفاده می باشند. از این رو توجه به ویژگی های محیط مورد برای داشتن یک انتخاب مناسب بسیار اهمیت دارد.  

 

پیشنهاد مطالعه: نقد و بررسی جت هیتر نیرو تهویه البرز

پیشنهاد مطالعه: نقد و بررسی جت هیتر مهام صنعت

 

از کجا جت هیتر مهام صنعت یا نیرو تهویه البرز را بخرم؟

برای خرید بهترین برند جت هیتر به صورت حضوری و اینترنتی می توانید به فروشگاه مهام مارکت مراجعه نمایید. برای خرید حضوری بهترین برند جت هیتر در تهران می توانید به فروشگاه مهام مارکت به آدرس تهران، شهر ری، میدان شهدای شاملو، خیابان سپاهیان انقلاب (قم)، نبش کوچه بختیاری، پلاک 4، واحد 4 مراجعه نمایید و برای خرید اینترنتی جت هیتر می توانید به سایت مهام مارکت به آدرس www.mahammarket.com  مراجعه نماید. در ادامه لینک مستقیم خرید جت هیتر ارائه شده است:

 

لینک مشاهده جت هیتر های نیرو تهویه البرز و مهام صنعت