جعبه آتش نشانی دکوراتیو

همانطور که دراین بخش از مقالات ایمنی و آتش نشانی در مهام مارکت می خوانید در باره جعبه آتش نشانی دکوراتیو توضیح خواهیم داد.

 

جعبه های آتش نشانی دکوراتیو (Decorative fire box)

 

احتمالا شاید به ذهن شما هم رسیده باشد که دکوراتیو به چه معنی می باشد؟! می‌توان به این گونه تعریف کرد که دکوراتیو نوعی معماری داخلی است که با تغییراتی در دکوراسیون داخلی فضایی زیبا و کاربردی به وجود می ‌آورد. در این روزها دکوراتیو اهمیت ویژه ای بین طراحان داخلی دارد. زیرا به نحوی زیبا، احساسات افراد را مطرح می‌کند و ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها را نشان می‌دهد.

 

تصویری از جعبه آتش نشانی دکوراتیو

 

جعبه آتش نشانی دکوراتیو

 

دکوراتیو چیست؟

 

این مدل جعبه ها ( جعبه آتش نشانی دکوراتیو ) زیبایی و هنر دکوراتیو یا هنر تزیینی به طراحی و تولید وسیله های کاربردی در معماری دکوراتیو می‌پردازد. این هنر دسته ها و شاخه‌های گوناگونی، از نقاشی و عکاسی گرفته تا مجسمه سازی و خطاطی را شامل می شود. در بخش دکوراسیون منزل هنر دکوراتیو از دو بخش دکوراسیون ثابت مثل کاغذ دیواری، سرامیک، سنگ، شیشه و سایر موارد ثابت منزل و دکوراسیون با قابلیت جابه جایی مثل مبلمان، آباژور، لوستر، ظرف و ظروف و بسیاری موارد مشابه آن‌ها می باشد. در این مطلب به توضیح بعضی از انواع دکوراتیو می‌پردازیم.

شیشه های دکوراتیو مورد استفاده برای ساخت دکوراسیون و تزئینات خارجی و یا داخلی می باشد. در اصل شیشه دکوراتیو نوعی شیشه تزئینی است که به وسیله تکنیک‌های مختلفی مانند رنگ آمیزی و تیفانی ساخته شده اند.

برای کنترل و خاموش کردن آتش و جلوگیری از انتشار آتش به مکان‌های دیگر در ساختمان‌های بزرگ و انبارهای بزرگ یکی از ابزارهای مهم موردنیاز، جعبه های آتش نشانی می باشد. این جعبه ها برای ایمنی و احتیاط ضروری هستند. این سیستم به عنوان منبع تأمین آب برای خاموش کردن آتش می‌توان در نظر گرفت.

 

جعبه آتش نشانی دکوراتیو :

 

جعبه آتش نشانی دکوراتیو جزئی از آن دسته تولیدات جعبه آتش نشانی می باشد که در طراحی ظاهری مورد پسند همه است. جعبه آتش نشانی دکوراتیو را در مکان هایی نصب می کنند که باعث جلب توجه شود.

شرکت مهندسی مهام صنعت اندیشه تلاش کرده تا این امکان را برای همه فراهم کرده و جعبه آتش نشانی را طبق درخواست مشتری با هر طرح و رنگ ومتریالی که می خواهند ساخت و ارائه دهند.

برای خرید جعبه آتش نشانی از شرکت مهام صنعت اندیشه کلیک کنید.

 


مطالب مشابه: