نکاتی که قبل از خرید هیترگازی آذر تهویه باید بدانیم

 

در فصل های مختلف سال یکی از نیاز های اساسی مربوط به هر محیطی داشتن یک سیستم گرمایشی -سرمایشی مناسب است. . در این مقاله از مهام مارکت، به بررسی مهمترین عواملی که در خرید هیتر گازی آذر تهویه باید در نظر گرفته شوند، می‌پردازیم. با دنبال کردن این راهنما، قادر خواهید بود تا بهترین هیترگازی را برای نیازهای خود پیدا کنید.

 

هیتر گازی آذر تهویه

 

هیتر گازی چیست

هیتر گازی آذر تهویه یک دستگاه گرمایشی و سرمایشی به همراه انرژی است که از احتراق گاز برای تولید گرما استفاده می‌کند. در این هیتر گازهای متان پروپان یا بوتان  در اسن دستگاه استفاده می شود، هیترهای گازی برای گرم کردن فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.این هیتر گازی آذر تهویه برای تامین هوای گرم در فضاهای مختلف صنعتی و تجاری استفاده می شود. هیتر گازی آذر تهویه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

 

هیتر گازی آذر تهویه به چند نوع تقسیم می شوند؟

هیتر آذر تهویه با دو نوع گاز طبیعی و گاز مایع تقسیم شده اند.این هیتر ها در مدل های گاز اتمسفریک، فایر تیوب با گاز طبیعی و گاز مایع و هیترکانالی، به بازار عرضه می‌شوند. هیترهای آذر تهویه در سری هایی مانند گازی چگالشی، گازی فایر تیوب، گازی کانالی و مینی هیتر طراحی شده اند تا تقاضا برای انواع آن را پوشش دهند.

هیتر گازی آذر تهویه

فرق هیتر برقی با هیتر گازی چیست؟

 در هیتر برقی به دلیل عدم نیاز به دودکش نسبت به هیترگازی نصب آسان تری دارد که برای استفاده از گرمای هیتر برقی باید آن را به برق متصل کنید و با روشن‌کردن یک دکمه از آن استفاده کنیم. هیتر برقی به‌عنوان یک هیتر صنعتی شناخته می‌شوند. و از آن در محیط‌های صنعتی جهت گرمایش استفاده می‌گردد. هیتر گازی آذر تهویه بیشتر کاربرد اداری-تجاری و مسکونی دارند و همچنین برای گرمایش محیط‌های بزرگ صنعتی مناسب نیستند.

 

ویژگی های هیتر گازی آذر تهویه

این هیتر ها قابلیت نصب در ارتفاع های مختلف را دارا می باشند.یکی از ویژگی های بارز آن ها تامین گرمایش بدون نیاز به سیستم شوفاژ می باشد.هیتر های گازی آذر تهویه در مقایسه با سیستم های شوفاژ از نظر اقتصادی به صرفه تر بوده است.این هیتر راندمان حرارتی بالا و صرفه جویی در مصرف سوخت را انجام می دهد.

 

پیشنهاد مطالعه: نقد و بررسی هیتر گازی آذر تهویه – معرفی برند و مدلها

 

مزایا و مشخصات هیتر گازی آذر تهویه

  • عدم آلایندگی محیط داخل

هیتر گازی مجهز به دودکش ‌هستند بنابراین مواد سمی مانند گاز مونوکسید کربن حاصل از سوخت هیتر توسط دودکش به بیرون منتقل شده که در نتیجه این وسیله گرمایشی برای محیط‌هایی که به  آلودگی حساس هستند بسیار مناسب می‌باشد.

 

  • نصب و راه اندازی آسان

هیتر گازی آذر تهویه نسبت به سایر وسایل گرمایشی مانند شوفاژ نیازمند تجهیزات بسیار کمتری برای نصب و راه اندازی است و به راحتی و در زمان بسیار کمی می توان برای نصب آن اقدام نمود.

 

  •  دارای تنوع در مدل و کاربری

هیتر گازی آذر تهویه دارای مدل و کاربرد مختلفی هستند که در بازار تولید شده به طوریکه با توجه به مدل آن می توان از مساحت 100 متر مکعب تا 1400 متر مکعب را برای ایجاد گرمایش پوشش داد. همچنین این هیترها شامل مدل های فن دار معمولی، چدنی فن دار، فایر تیوب و چگالشی در بازار موجود هستند.

 

  • پخش یکنواخت گرما در هوا و ایجاد هوای مطبوع

یکی از مزایای هیتر برقی فن‌دار  پخش گرما در هوای محیط به صورت یکنواخت می‌باشد به همین جهت این وسیله گرمایشی مناسب برای همه محیط‌ها نیاز گرمای یکسان در همه قسمت‌های محیط دارند مناسب می باشد.

 

  • سوخت در دسترس و ارزان

سوختدر دسترس مورد استفاده هیترگازی آذر تهویه گاز شهری می باشد که یک سوخت  ارزان می باشد به همین دلیل استفاده از این نوع وسیله گرمابشی بسیار به صرفه  می باشد.

 

  • دارای ظاهر بی نظیر و با کیفیت

هیتر گازی آذر تهویه طرح و مدل های مختلفی در بازار تولید می شود همچنین این هیترها دارای ظاهر زیبا و جنس بدنه بسیار با کیفیت و نسوز دارند .

 

  • بالا بودن سرعت گرم نمودن محیط

 هیتر گازی آذر تهویه بعد از روشن شدن به سرعت موجب گرم شدن محیط می شود مخصوصا اگر هیتر گازی فن دار باشد فن یه پخش سریع گرما در هوای محیط کمک کرده و هوا به سرعت گرم می شود.

 

  • پایین بودن هزینه  

هزینه نصب و راه اندازی هیتر گازی آذر تهویه نسبت به شوفاژ کمتر بوده همچنین سوخت مصرفی هیتر گازی گازشهری بوده که یک سوخت ارزان و با قیمت مناسب نسبت به سایر سوخت ها مانند برق و… می باشد پس می توان گفت به صورت کلی هزینه هیترگازی مناسب می باشد.

 

پیشنهاد مطالعه: کاتالوگ هیتر گازی برند آذر تهویه

 

قیمت هیتر گازی آذرتهویه

قیمت هیتر گازی آذر تهویه با توجه به عوامل متعدد تغییر میکند.کلیه قیمت های هیتر گازی آذر تهویه در مهام مارکت دارای قیمت کاملا مناسب بوده اس.این هیتر ها با طراحی زیبا و استفاده از امکانات روز دارای قابلیت کار با گاز طبیعی و مایع بوده که این ویژگی منحصر به فرد آن محدودیت استفاده از این محصول را در بربگیرد.ما برای شما شرایطی فراهم کردیم که با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت و کارایی بتوانید محصول مورد نظر خودتان را خریداری کنید.مطمئن باشید هدف اصلی مهام مارکت رضایت شما مشتریان عزیز می باشد .پس به ما اعتماد کنید.

 

از کجا هیتر گازی آذر تهویه بخریم؟

شرکت مهام مارکت با تجربیاتی که طی سال های اخیر بدست آورده به عنوان یک مرجع خوب برای پاسخ گویی به نیاز متقاضیان که قصد خرید هیتر گاز آذر تهویه را دارند بوده پس با خیالی آسوده و با اطمینان خاطر از خرید خود ،خریدتان را به ما بسپارید برای خرید یک هیتر خوب با تنوع بالا و بهترین قیمت مناسب می توانید به صفحه ی اصلی ما در این مقاله مراجعه و از توع محصولات مطلع شوید و در نهایت برای خرید با کارشناس مهام مارکت تماس بگیرید.

 

مهمترین معیار برای راهنمایی خرید یک هیتر مناسب

یکی از مهم ترین مورد ها در هنگام خرید هیتر خدمات پس از فروش آن می باشد به دلیل آنکه دستگاه خریداری شده از طرف سازنده دستگاه از نظر خدمات پس از فروش، پشتیبانی نشود، هنگام بروز مشکل و یا ایجاد ایراد در دستگاه، باید هزینه های بالایی برای عیب یابی هیترگازی، تأمین قطعه معیوب و انجام تعمیرات متحمل شوید.همچنین قبل از خرید باید نکات مهم خرید بخاری برقی را ارزیابی کنید تا بتوانید انتخابی آگاهانه داشته باشید. در حالت کلی و با توجه به ابعاد محیط موردنظرتان، باید هیترگازی آذر تهویه از شرکت مهام مارکت را انتخاب کنید که در کنار قدرت بالا موفق به دریافت تاییدیه‌های ایمنی و مصرف انرژی پایین شده باشد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش هیتر گازی آذر تهویه

تمامی مدل های هیترهای گازی آذر تهویه دارای 2 سال گارانتی و 10سال خدمات پس از فروش این شرکت می باشند، که در نمایندگی های فعال سراسر  کشور ارائه می گردد.

باتوجه به نکاتی که باید قبل از خرید هیتر گازی در نظر بگیرید با این نکات می‌توانید هیترهایی از شرکت مهام مارکت را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند و از ایمنی بالایی برخوردار باشد.