فروشگاه اینترنتی مهام مارکت I تجربه یک خرید آسان و مطمعا با تضمین بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت

سنسور آشکار ساز گاز شهری آی تک i Tek NYS3 (اورجینال) | مهام مارکت

ابعاد

4*6.4*11
cm

گاز های هدف کالیبره شده

گاز شهری(متان)

توان مصرفی

4.5W

رله خروجی

دارد (جهت اتصال به شیر برقی-آژیر هشدار-جت فن-سیستم های اعلام حریق)

استاندارد مورد استفاده

EN 50194-1

محصول کشور

ترکیه

نام محصول

سنسور آشکار ساز گاز شهری i Tek NYS3

موارد بیشتر

قیمت: 800,000 تومان


سنسور آشکار ساز گاز شهری آی تک i Tek NYS3 محصول ترکیه برای هشدار گاز شهری به کار می رود. این دستگاه به محض تحریک توسط گاز شهری با عملکرد به هنگام و سریع اقدام به واکنش می کند و با صدای بوق تعبیه شده در دستگاه، اطرافیان را از وقوع حادثه باخبر می سازد. همچنین در صورت متصل بودن دتکتور نشت گاز به شیر برقی، دستور قطع جریان گاز را به شیر برقی می دهد.

سنسور آشکار ساز گاز شهری آی تک i Tek NYS3 با عملکرد صحیح و سریع در زمان نشت گاز با توجه به نوع نصب عکس العمل سریع از خود نشان میدهد و از وقوع حوادث بعدی جلوگیری می کند .

این سنسور دارای استاندارد اروپا CE می باشد.

 

*ویدیو آنباکس محصول را پایین تر مشاهده کنید.*

  • ضمانت اصل بودن کالا
  • تضمین بهترین قیمت
  • آماده ارسال از انبار فروشگاه



سنسور آشکار ساز گاز شهری (سنسور تشخیص گاز) آی تک i Tek NYS3 محصول ترکیه برای هشدار گاز (شهری) به کار می رود. این دستگاه به محض تحریک توسط گاز متان با عملکرد به هنگام و سریع اقدام به واکنش می کند و با صدای بوق تعبیه شده در دستگاه، اطرافیان را از وقوع حادثه باخبر می سازد. همچنین در صورت متصل بودن دتکتور نشت گاز به شیر برقی، دستور قطع جریان گاز را به شیر برقی می دهد.
سنسور گاز شهری با عملکرد صحیح و سریع در زمان نشت گاز با توجه به نوع نصب عکس العمل سریع از خود نشان میدهد و از وقوع حوادث بعدی جلوگیری می کند .

 

 

سنسور آشکار ساز گاز شهری آی تک i Tek NYS3:

 

دستگاه هشدار دهنده نشت گاز شهری (سنسور تشخیص گاز) آی تک محصول ترکیه در صورت نشت گاز شهری در فضا به سرعت وارد عمل شده و آلارم می دهد. همچنین در صورت خرابی دستگاه یا fault بودن آن آلارم آن فعال خواهد شد. 

سنسور آشکار ساز گاز شهری آی تک i Tek NYS3 دارنده گواهی نامه CE اروپا و استاندارد TSE ترکیه می باشد.

 

آنباکس سنسور آشکار ساز گاز شهری آی تک i Tek NYS3 

 

 

 

 

 

این محصول برای کیست؟

با توجه به کاربردهای مختلف گاز شهری در مصارف خانگی و صنعتی و حضور این گاز در اغلب مکانها، سنسور آشکارساز گاز طبیعی یا شهری برای تمامی مکانها مورد استفاده قرار میگیرد. لذا، نصب سنسور آشکارساز گاز شهری یا طبیعی در کنار تجهیزات گاز سوز امری عقلانی و لازم میباشد.

کاربرد این محصول چیست؟

با انتشار گاز طبیعی در محیط نصب و بهره برداری تجهیزات گازسوز، خطر انفجار و تخریب افزایش میابد. با نصب سنسور گاز شهری به محض نشت گاز در محیط افراد حاضر در محل متوجه نشت گاز شده، و قبل از وقوع هر حادثه ای اقدامات پیشگیرانه را انجام میدهند. همچنین برای افزایش ایمنی میتوان سنسور گازشهری را به شیربرقی گاز متصل نمود. به محض نشت گاز سنسور فعال شده و با ارسال فرمان به شیربرقی جریان گاز را قطع می نماید.

این محصول چگونه زندگی را بهتر میکند؟

انفجار و تخریب ناشی از نشت گاز در بعضی از مواقع خسارت های جبران ناپذیری به همراه دارد. در بعضی موارد چند خانه، مکان عمومی و یا تجاری با هم تخریب شده اند. در این حوادث تعدادی از افراد جان خود را از دست میدهند. با نصب یک دستگاه آشکارساز گاز شهری میتوان با خیال راحت تر در محیطی که تجهیزات گازسوز نصب شده اند، فعالیت های خود را انجام داد. شما میتوانید از نمایندگی سنسور نشت گاز مناسب استفاده خود را تهیه کنید. مهام مارکت تامین کننده بهترین دتکتورهای گاز شهری میباشد.

ابعاد

4*6.4*11
cm

گاز های هدف کالیبره شده

گاز شهری(متان)

توان مصرفی

4.5W

رله خروجی

دارد (جهت اتصال به شیر برقی-آژیر هشدار-جت فن-سیستم های اعلام حریق)

استاندارد مورد استفاده

EN 50194-1

محصول کشور

ترکیه

نام محصول

سنسور آشکار ساز گاز شهری i Tek NYS3

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنسور آشکار ساز گاز شهری آی تک i Tek NYS3 (اورجینال) | مهام مارکت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه

مقایسه