مقایسه هیتر گازی برند آذر تهویه و مشهد ظهور

انتخاب یک هیتر گازی مناسب، کارآمد و با کیفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که یک هیتر گازی استاندارد مصرف سوخت کمی دارد و بالاترین راندمان تولید حرارت را برای محیط فراهم میکند. به دلیل وجود برند های متفاوت داخلی و خارجی و تنوع محصولات ممکن است انتخاب و تشخیص برند مناسب کمی سخت باشد. لذا در این مقاله مهام مارکت به بررسی و مقایسه هیتر گازی برند آذر تهویه و مشهد ظهور میپردازیم. در این مقاله با ما همراه باشید.

 

مقایسه سابقه و پیشینه برند آذر تهویه و مشهد ظهور

مقایسه هیتر گازی برند آذر تهویه و مشهد ظهور

برند مشهد ظهور یکی از برندهای معروف در زمینه تولید هیترهای گازی تابشی است. این برند در شهر مشهد واقع شده و تولیداتش را به بازار عرضه می‌کند. این برند در طول سال‌ها توانسته است با کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد خود، به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب برای خریداران هیترهای گازی تابشی شناخته شود.

محصولات پپیشینه برند مشهد ظهور شامل هیترهای گازی تابشی با انواع مختلفی از طراحی و قدرت گرمایی هستند. آن‌ها از مواد با کیفیت و قطعات مرغوب ساخته شده‌اند که برای ماندگاری و عملکرد بهتر هیترها بسیار مهم است. هیترهای مشهد ظهور با توجه به استانداردهای ایمنی نیز طراحی شده‌اند و ویژگی‌هایی مانند سیستم هشدار دود و خاموشی خودکار در صورت سقوط را دارا می‌باشند.

 

مقایسه هیتر گازی برند آذر تهویه و مشهد ظهور

آذر تهویه یک برند شناخته شده در زمینه تولید انواع هیتر های گازی و برقی میباشد. کیفیت بالای محصولات آذر تهویه در بازار تاسیسات ایران مثال زدنی میباشد. محصولات این برند دارای ظاهر بی نظیر و کیفیت عالی هستند و عملکرد ایمن و مطمعنی دارند. هیتر های آذر تهویه بصورت یکنواخت گرما را در محیط پخش میکنند و راندمان حرارتی بالایی دارند. محصولات آذر تهویه با توجه به استانداردهای ایمنی طراحی و ساخته میشوند.


پیشنهاد مطالعه: روش نصب هیتر گازی + باید ها و نباید ها


 

ویژگی های هیتر گازی آذر تهویه و مشهد ظهور

 

مشهد ظهور

 

  • دارای پیلوت و ترموکوپل
  • برق مصرفی تمام دستگاه ها تکفاز میباشد
  • مجهز به ترموستات محیطی
  • فن تعبیه شده در دستگاه از نو اکسیال بدون قابلیت اتصال به کانال می باشد
  • دارای دمپر دستی آلومینیومی اکسترود شده می‌باشد که به روش الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده است.
  • گردش جریان هوای خروجی به صورت منظم و یکنواخت در محیط
  • سهولت در تغییر جریان هوای خروجی به طرف مستقیم و پایین
  • عدم ایجاد سر و صدا
  • دارای شیرکنترل گاز سیت ایتالیا
  •  در پنج رنگ قرمز ، سفید ، مسی ، نقره ای و مشکی موجود می باشد.

 

آذر تهویه

 

  • پخش یکنواخت گرما در هوا و ایجاد هوای مطبوع
  • دارای ظاهر بی نظیر و با کیفیت
  • دارای چهارچوب فلزی و در نتیجه استحکام و زیبایی بیشتر
  • نصب، راه اندازی، تعمیر و نگهداری آسان و به صرفه 
  • به صرفه در مصرف سوخت با راندمان حرارتی بالا
  • مجهز به سیستم کنترل و حفاظت الکتریکی
  • قیمت مناسب نسبت به وسایل گرمایش دیگر مانند شوفاژ
  • استفاده از برنرهای استنلس استیل
  • مجهز به جرقه زن برقی 
  • امکان نصب در ارتفاع
  • دارا بودن چهارپایه جهت مکان های لوکس و دکوراتیو (دارای قابلیت کاهش ارتفاع و جمع شوندگی جهت سهولت حمل و نقل)
  • عملکرد ایمن و مطمئن

 

 

کاربرد هیترهای گازی مشهد ظهور و آذر تهویه

با توجه به مدل و ظرفیت حرارتی هر مدل محصول از هر برند کاربرد متفاوتی دارد. ولی بطور کلی هیتر هایی که راندمان حرارتی بالایی دارند برای فضاهای بزرگتر و هیتر هایی که راندمان حرارتی پایینی دارند برای فضاهای کوچک تر مورد استفاده قرار میگیرند.

بصورت کلی هیتر های گازی آذر تهویه مناسب برای گرمایش سالن های صنعتی کوچک، مراکز تجاری، ورزشی، فروشگاه های کوچک و بزرگ، کافه رستورانها، گلخانه ها، مساجد و… می باشد. 

هیتر و کوره هوای گرم مشهد ظهور به عنوان سیستم گرمایشی در ساختمان‌های تجاری، صنعتی، مساجد و مکان‌های مذهبی استفاده کرد.


پیشنهاد مطالعه: هیتر گازی کم مصرف صرفه جویی در هزینه ها و کاهش مصرف انرژی


 

 

چرا بهتر است هیتر گازی آذر تهویه بخریم؟

خرید هیتر گازی آذر تهویه می‌تواند به عنوان یک گزینه خوب برای چندین دلیل مورد توجه باشد. در زیر تعدادی از این دلایل را بررسی می‌کنیم:

  1. کیفیت و عملکرد: هیتر گازی آذر تهویه با استفاده از مواد با کیفیت و قطعات مرغوب ساخته می‌شود. این برند معمولاً تلاش می‌کند تا محصولات با کیفیت و عملکرد بالا را به بازار عرضه کند. با خرید هیتر گازی آذر تهویه، می‌توانید از عملکرد قدرتمند، کارآمد و پایدار آن برای تأمین گرمای مورد نیاز خود بهره‌برداری کنید.

  2. ایمنی: هیتر گازی آذر تهویه اغلب با استفاده از فناوری‌های ایمنی مدرن طراحی می‌شود. این شامل ویژگی‌هایی مانند سیستم هشدار دود، خاموشی خودکار در صورت سقوط و قفل کودک است. این ویژگی‌ها باعث افزایش ایمنی هنگام استفاده از هیتر می‌شوند و به شما اطمینان می‌دهند که محصول در شرایط ایمن عمل می‌کند.

  3. کارآیی و کاربرد آسان: هیتر گازی آذر تهویه معمولاً دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی است که استفاده از آن را آسان می‌کند. ممکن است دارای کنترل‌های ساده و قابل فهم، تنظیمات متنوع گرمایشی و تایمر باشد. همچنین، برخی از مدل‌ها دارای ویژگی‌های هوشمندی مانند کنترل از راه دور و قابلیت برنامه‌ریزی زمانبندی هستند.

  4. بهره‌وری انرژی: بسیاری از هیترهای گازی آذر تهویه با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، بهره‌وری انرژی بالا را به ارمغان می‌آورند. این به معنای صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش هزینه‌های انرژی برای شما است. همچنین، بهره‌برداری از هیتر گازی با بهره‌وری انرژی بالا به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.

  5. خدمات پس از فروش: هیتر های گازی آذر تهویه دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارند.

 

خرید هیتر گازی آذر تهویه 

خرید هیتر گازی

 

 

کلام آخر 

انتخاب هیتر گازی با کیفیت برای گرمایش فضاهای صنعتی، اداری، تجاری و حتی مسکونی فوق العاده است. در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهیم و با مقایسه هیتر گازی برند آذر تهویه و مشهد مظهور در انتخاب یک محصول کارآمد شما را یاری کنیم. فروشگاه اینترنتی مهام مارکت عاملیت فروش هیتر گازی آذر تهویه در تهران میباشد. جهت خرید انواع هیتر گازی، هیتر برقی و چهارپایه هیتر گازی این برند میتوانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی مهام مارکت مراجعه فرمایید. در پایان، اگر هرگونه سوالی در رابطه با هیتر گازی دارید زیر همین مقاله کامنت کنید یا با شماره تلفنهای مهام مارکت تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود.