معرفی انواع دریچه کولر جدید

دریچه های کولر بشما کمک میکنند تا از هوای سرد کولر در فصل گرما لذت بیشتری ببرید. در این بین با پیشرفت صنعت دریچه کولر جدید و متنوع تولید میشوند که با بهره گیری از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه با ساختاری مقاوم انتخابی بی نظیر و تکمیل کننده سیستم تهویه مطبوع شما هستند. در مقاله امروز مهام مارکت بیشتر با تنوع این محصولات و انواع دریچه کولر جدید آشنا میشویم.

مهام مارکت عاملیت فروش دریچه کولر پلاستیکی همراه درپوش زمستانه برند پارادایس

 

اهمیت خرید دریچه کولر جدید

نصب دریچه کولر آبی از جهت تنظیم هوادهی و مدیریت مصرف انرژی اهمیت دارد. مورد دیگر زیبایی ظاهری است که دریچه کولر جدید به ارمغان می آورد و تاثیر آن بر دکوراسیون داخلی است. بر هماهنگی بیشتر انواع دریچه کولر چوبی، آهنی، آلومینیومی، مشبک و پلاستیکی در انواع مختلف عرضه میشوند. در جدول زیر تفاوت های کلی را آورده ایم:

ویژگی دریچه کولر سنتی دریچه کولر جدید
طراحی طراحی قدیمی و ساده طراحی نوین و مینیمال
تنظیم جریان هوا بدون سیستم تنظیم جریان هوا سیستم تنظیم جریان هوا
مصرف انرژی مصرف انرژی بالا مصرف انرژی پایین
کاهش صدا صدای خروجی بالا کاهش قابل توجه صدا خروجی

 

خرید دریچه کولر آبی پلاستیکی

دریچه کولر با درپوش زمستانه

انتخاب و خرید دریچه کولر با درپوش زمستانه انتخاب هوشمندانه ای بویژه در فصل زمستان است. این دریچه ها در فصل سرما از ورود هوای سرد به داخل ساختمان جلوگیری میکنند. این دریچه ها برروی کانال کولر نصب میشوند و با دارا داشتن درپوش از هدر رفت گرما جلوگیری میکنند. دریچه های کولر درب دار معمولا از جنس پلاستیک ( پلیمری) میباشند. استفاده از پلاستیک باعث سبک بودن دریچه ها میشود. بدلیل این سبکی نصب آنها بسیار آسان بوده و با چالشی روبرو نیست.

البته بهتر است در تماس مستقیم و مداوم با نور خورشید نباشد زیرا نور خورشید باعث آسیب به دریچه میشود. مشکلاتی همچون تغییر رنگ دریچه ها، زرد شدن، ترک خوردن و کاهش استحکام پلاستیک. همچنین در فضای باز شرایط جوی مثل باد، باران و تغییرات دمایی دریچه های کولر پلاستیکی را تحت تاثیر قرار میدهد.

 

جدول مشخصات دریچه کولر آبی پلیمری

محل نصب خروجی کانال کولر
جنس پلیمر ABS
موارد مصرف کلیه مکانهایی که از انواع کولر آبی استفاده میکنند و دارای کانال کشی جهت تنظیم هوای کولر میباشند
قابلیت ها دارای پره های عمودی و افقی جهت تنظیم جهت  و یا مسدود کردن هوا، دارای درپوش زمستانه
توضیحات این دریچه ها در سایزهای استاندارد تولید میشوند و بدلیل جنس پلیمر امکان سفارشی سازی در ابعاد دلخواه را ندارند. زیرا روش ساخت دریچه های پلیمری بطور کلی با استفاده از ساخت قالب تزریق پلاستیک میباشد. بنابراین سایز و شکل مورد نیاز دریچه های پلیمری با استفاده از قالب های تزریق پلاستیک ساخته و طراحی میشوند

پیشنهاد مطالعه: بهترین دریچه کولر آبی چه ویژگی هایی دارد؟


 

دریچه کولر ریموت دار

دریچه های کولر ریموت دار با کنترل ریموت از دور بدون نزدیک شدن به کولر امکان مدیریت هوادهی را فراهم می آورند. این دریچه ها برای کولر های آبی معمولی، سلولزی و پلیمری، سیستم های سرما ساز (چیلر و داکت اسپیلت) کاربرد دارد و جریان هوای سرد را به نقاط مختلف هدایت میکنند. این دریچه ها در ابعاد گوناگون ساخته میشوند که در ادامه ذکر میکنیم. دریچه کولر آبی برقی (ریموت دار) با برق 220 ولت کار میکنند. زاویه پره های کولر بمنظور تنظیم جهت هوادهی با استفاده از ریموت از راه دور فراهم است. حداکثر زاویه پره ها در حالت افقی 80 درجه و حداکثر زاویه پره ها در حالت افقی 120 درجه است. دریچه ها کولر ریموت دار بسیار شیک بوده و از جمله دریچه کولر شیک بحساب می آیند.

 

انواع دریچه کولر ریموت دار

  • دریچه کولر ریموت دار برنازی مدل تک شبکه مربع ( ابعاد 30*30 و 35*35 سانتی متر)
  • دریچه کولر ریموت دار برنازی مدل چهار شبکه مربع ( ابعاد 40*40، 50*50 و 60*60 سانتی متر)
  • دریچه کولر ریموت دار برنازی مدل چهار شبکه مستطیل ( ابعاد 20*100, 20 *120, 20*80, 20*90, 25*100, 25*120, 25*80, 25*90, 30*100, 30*120, 30*80, 30*90, 40*45, 40*50, 40*60, 40*70, 50*40, 50*45, 50 *60, 50*70, 60*40, 60*45, 60*50, 60*70 سانتی متر)
  • دریچه کولر ریموت دار برنازی مدل تک شبکه مستطیل (ابعاد 20*35 و 25*35 سانتی متر)
  • دریچه کولر ریموت دار برنازی مدل دو شبکه (ابعاد 20*40، 20*45، 20*50، 20*60، 20*70، 25*40، 25*45، 25*50، 25*60، 25*70، 30*40، 30*45، 30*50، 30*60، 30*70 سانتی متر)
  • دریچه کولر ریموت دار برنازی مدل هشت شبکه (ابعاد 40*80 سانتی متر)

پیشنهاد مطالعه: آشنایی با دریچه کولر درب دار


خرید دریچه کولر جدید

دریچه دیواری رفت (دریچه کولر آبی)

دریچه کولر دیواری رفت از جنس آلومینیوم ( قابل سفارش با ورق آهنی) است و برای تنظیم هوادهی کولرهای آبی و ایرواشر ها استفاده میشود. این نوع از دریچه های کولر دو طرفه بوده و دارای پره ایرفویل آلومینیومی است. دریچه دیواری رفت بصورت اختصاصی توسط شرکت مهام صنعت اندیشه طراحی و ساخته میشوند. رنگ آمیزی دریچه کولر آلومینیومی مهام صنعت با رنگ کوره ای الکترواستاتیک انجام میشود که با گذشت زمان پوسته پوسته نمیشود و تغییر حالت نمیدهد. انتخاب رنگ، ابعاد دریچه و محل قرار گیری پره ها طبق سلیقه و درخواست مشتری انجام میشود ( امکان تحویل دریچها به صورت اسید شویی شده و بدون پوشش رنگی به مشتری وجود دارد). دریچه های دیواری رفت در انواع دریچه دیواری رفت دو طرفه، دریچه دیواری رفت دو طرفه با دمپر بر لبه کانال نصب میشوند.

نکته: دریچه کولر آبی بر روی سقف سیمانی، آجری، گچی، چوبی و… قابلیت نصب ندارد.

نکته: هنگام سفارش دریچه ها حتما ابعاد دقیق را ارائه دهید. برای اندازه گیری حتما از یک ابزار اندازه گیری دقیق و استاندارد استفاده کنید و داخل و داخل کانال را اندازه گیری کنید و سپس اندازه ها را یادداشت کنید.

 

خرید دریچه کولر آبی در تهران

برای بالارفتن هوادهی کولر آبی و مدیریت و تنظیم هوادهی و کسب تجربه ای ایده آل از هوای خنک نصب دریچه کولر آبی توصیه میشود. در حال حاضر انواع دریچه کولر جدید در سراسر کشور تولید و عرضه میشود. مهام مارکت تولید کننده و فروشنده انواع دریچه های کولر آبی در ایران است. انواع دریچه کولر آبی آلومینیومی یا ورق آهنی در سایز و رنگ دلخواه کاملا سفارشی سازی شده و ارسال میگردد. 

 

خرید دریچه کولر آبی پلاستیکی از مهارم مارکت

خرید دریچه کولر آبی پلیمری از مهام مارکت بسیار سریع و آسان انجام میشود. برای خرید دریچه کولر پلاستیکی پارادایس همراه درپوش زمستانه از نمایندگی مهام مارکت میتوانید به وب سایت یا به صورت حضوری مراجعه کنید. قیمت دریچه کولر آبی بستگی به سایز و مشخصات دیگر دارد. برای دیدن جزئیات و مشخصات محصول میتوانید به صفحه محصول مورد نظر مراجعه کرده و بررسی کنید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان پیش از خرید با تلفنهای شرکت تماس بگیرید.

 

خرید دریچه کولر فلزی از مهام مارکت

دریچه های کولر آهنی و آلومینیومی بصورت تخصصی با در نظر گرفتن نکات فنی و مهندسی توسط مهام صنعت طبق سلیقه مشتری طراحس و تولید میشود. قیمت دریچه کولر آهنی و قیمت دریچه کولر آلومینیومی با توجه به ابعاد، تعداد، تعداد دمپر ها، قطر ورق و قیمت روز فلز خدمت مشتریان محاسبه و اعلام میگردد.